Sunday, December 9, 2012

Van egy ország, ahol álmomban jártam...

Gibraltár!
És milyen vicces, eszembe sem jutott volna, ha épp nem beszélgetek valamiről L-lel a folyosón, miközben a zoknikat pakoltam.
És akkor beugrott!
Nagyon fura álom volt, nem volt jó. De persze rossz sem.
Az volt, hogy a lakásban voltunk, ahol régen laktunk...
Már más lakott benne, ki volt festve, de nem szépen, olyan amatőr módon, de legalább ki volt festve...
És mi fent voltunk az emeleten, a gyerekek rohangásztak, amikor is L szólt, h ne olyan hangosan, mert lehet, hogy a lakók itthon vannak. És akkor leesett, hogy mi most itt "illegálisan" vagyunk. Talán az volt, hogy beszöktünk, mert azt hittük nincsenek otthon, talán az volt, hogy meg volt beszélve, hogy megyünk, de nem volt semmi konkrét. Lent, az összes régi bútor ki volt dobva, és újak voltak helyettük, ettől sokkal tágasabbnak tűnt a lenti rész, és egy hálószoba is volt. És arra gondoltam, hogy ha mi fent maradunk csendben, akkor talán ki sem derül az ittlakóknak, hogy itt vagyunk... Éreztem, hogy olyan nincs rendben ez az egész, de baromira nem tudtam, hogy mit kéne csinálni.
Aztán felébredtem... :)





No comments:

Post a Comment